Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
I. REJESTRACJA
1. Pisanie nowych postów i odpowiadanie na cudze możliwe jest tylko dla osób zarejestrowanych.
2. Rejestracja wymaga zatwierdzenia przez admina (czyli przeze mnie).
3. Osoby rejestrujące się proszone są o podawanie maili w innych domenach niż *.info (te są najczęściej stosowane przez automaty spamowe). Użytkownicy z domenami .info będą AUTOMATYCZNIE KASOWANI.
4. Wszystkie osoby rejestrujące się proszone są o uzupełnienie pola SKĄD (niekoniecznie miasto, wystarczy Polska) - pozwoli mi to szybciej przesiewać użytkowników.
II. UDZIELANIE SIĘ NA FORUM
1. Zanim założysz temat lub chcesz się o coś zapytać sprawdź, czy nie było to już omawiane. Jeśli nie chcesz przeczesywać wszystkich tematów po kolei, skorzystaj z opcji SZUKAJ.
2. Nie odkopuj starych i nieaktualnych tematów, jeśli nie masz czegoś naprawdę istotnego do wniesienia. Jeśli już odświeżasz taki temat, zaznacz iż jest on stary.
3. Posty nic nie wnoszące do tematu będą usuwane, a użytkownicy, którzy będą nagminnie łamać ten punkt, dostaną ostrzeżenie.
4. 5 ostrzeżeń = BAN.
5. Przemyśl swój post przed dodaniem. Sprawdź czy nie ma przypadkiem rażących błędów ortograficznych czy stylistycznych. Jeśli jesteś dyslektykiem - słownik ortograficzny Twoim przyjacielem .
6. Oczywiście posty z rażącymi błędami będą usuwane lub zmieniane.
7. Zachowaj kulturę wypowiedzi - bez przezywania, chamskich pyskówek.
8. Nie atakuj innej osoby tylko dlatego, że ma odmienne zdanie na temat omawianego tematu.
9. Nie cytuj całej wypowiedzi, wycinaj fragmenty do których się odnosisz.
10. Jeśli zakładasz nowy temat, to nadaj mu zwięzłą, ale konkretną i jasną nazwę, która w jakiś sposób będzie wskazywać, czego on dotyczy. To ułatwi innym użytkownikom jego odnalezienie / dostrzeżenie (przed nazwą tematu dodaj wersję używanej przez ciebie wersji - np. "[B11] Nazwa tematu").
III. ADMINISTRACJA
1. Administratorzy serwisu zastrzegają sobie prawo do zmieniania regulaminu lub jego poprawiania - na pewno będziecie o tym poinformowani.
2. Odwołania od banu lub ostrzeżenia proszę składać u moderatora lub administratora.
3. Skład pilnujących forum:
Administrator - qbin2001
Moderatorzy - corey
4. Jeśli masz jakieś uwagi, co do działania forum lub chcesz zgłosić złamanie regulaminu - zgłoś to do mnie (corey) lub qbina2001. Na pewno przejrzymy tą sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|